کل نماهای صفحه

۱۳۹۰ اسفند ۴, پنجشنبه

به خاطر شرف مردم آزادی خواه ایران جمعه 12 اسفند خودت را در خانه حبس کن .

می دونم جمعه ها با دوست دخترت قرار داری , می دونم جمعه ها با بچه ها میری سالن فوتبال داخل سالن بازی میکنی , می دونم جمعه ها با بچه های دانشگاه میری توچال , می دونم جمعه ها ماشین بابا رو برمی داری میری گشت و گذار , می دونم با بچه های محل جمعه ها برنامه استخر داری , می دونم جمعه ها با دوست پسرت میری پارک ملت , می دونم جمعه ها خیابون ولی عصر رو بالا وپایین میکنی , در کل می دونم جععه ها حوصله خونه نشستن رو نداری ولی به خاطر شرف  مردم آزادی خواه ایران جمعه  12 اسفند خودت را در خانه حبس کن .


۱۳۹۰ اسفند ۳, چهارشنبه

بیا گوه شد تو دانشگاه پاتریس لومومبا مسکو رفت دیگه !

طبق آخرین خبرها محققان هراسان و مضطرب درحال جستجو اسناد این دانشگاه هستند که اطمینان پیدا کنند آیا افراد سرشناس دیگری از سردمداران رژیم  مانند جنتی و یا حتی صدیقی نیز در دانشگاه لومومبا تحصیل کرده اند یا خیر ؟ گفته می شود همزمان رنکینگ این دانشگاه هم در تراز جهانی به شدت در حال سقوط است , بسیاری از دانشجویان نیز برای انصراف از تحصیل در این دانشگاه به آموزش مراجعه کرده اند . در یک کلام میتوان گفت دیگه گوه شد تو دانشگاه رفت .

۱۳۹۰ اسفند ۲, سه‌شنبه

هردم از این باغ بری میرسد ! کشف یک گروه ترور دیگردرجمهوری آذربایجان وابسته به سپاه

آنانی که سعی میکنند به هر شکل ممکن و از پس حس وطن پرستانه شان با فعا لیتی که در عرصه بین الملل دارند که از حمله احتمالی اسرائیل و آمریکا به ایران جلوگیری کنند . در جریان باشند که این سپاه پاسداران است که با حمایت و تجهیز گروههای تروریستی و حزب الله به قصد ترور عوامل اسرائیلی در واقع مقدمات وقوع جنگ و لشگرکشی اسرائیل و آمریکا را با دستان خود فراهم کرده اند . بعد از هند , گرجستان و تایلند سرویس امنیتی جهموری آذربایجان امروز از شناسایی و دستگیری یک گروه تروریستی وابسته به سپاه پاسداران خبر داد .

کنایه وزیر ورزش به فردوسی پور در روزنانه امروز خبرورزشی : جوسازان انتخابات فدراسیون ادای فتنه گران را در می اورند !

۱۳۹۰ اسفند ۱, دوشنبه

همین الان در برنامه 90 اتفاق افتاد , فردوسی پور : تلفن آقای جلالی به صورت خودجوش قطع شد !!

چند لحظه پیش در برنامه 90 هنگامی که آقای جلالی داشت درباره انتخابات فدراسیون دو و میدانی و مسائل شب قبل از انتخابات و تلفن هایی که به ایشون می شد و تهدید هایی که باید به نفع فرد خاصی کنار می کشید صحبت می کرد ؛ ناگهان تلفن آقای جلالی قطع شد . در این لحظه فردوسی پور گفت : حداقل میذاشتید حرفشو می زد . فکر کنم تلفن به صورت خودجوش قطع

۱۳۹۰ بهمن ۳۰, یکشنبه

خود گوزم و خود خندم عجب مردی هنرمندم !

فیلم قلاده های طلا به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در محفلی کشکی که معلوم نبود اصلا مربوط به کدام نهاد است , جایزه منتخب انجمن روزنامه نگاران مسلمان را دریافت کرد . خاطر نشان می کنم این فیلم فقط به خاطر پرداختن به موضوع ضد جنبش سبز از طرف دستندرکاران جشنواره فجر به خاطر نزدیک بودن جشنواره به 25 بهمن و اینکه ممکن است مردم معترض و حامیان حنبش تحریک شوند از پخش ان در جشنواره جلوگیری کرده بودند . در گزارش فارس امده است تماشاگران در صحنه های از این فیلم که مقاومت نیروهای بسیج در مقابل آشوبگران را نشان می داد به شدت کارگردان را تشویق می کردند . البته شاید منظور خبرگزاری فارس تک تیراندازانی باشد که از بالای ساختمان بسیج مردم را مورد هدف قرار میدادند . اگر منظور از مقاومت این باشد که در درگیری ها عوامل مزدور بسیج دائم در حال این مقاومت ها بودند .

۱۳۹۰ بهمن ۲۷, پنجشنبه

گوه گیجه رژیم و ضد و نقیض گویی , ما نبودیم که ....

خامنه ای در نماز جمعه : از  گروه و سازمانی  که  بر ضد اسرائیل بجنگد حمایت میکنیم

وزیر اطلاعات : بمب گذاری را در تایلند محکوم میکنیم , ما نقشی نداریم

فرماندهان سپاه و ارتش : اگر یک بار دیگر ناو آمریکایی وارد تنگه هرمز و خلیج فارس شوند با تمام توان با ان مقابله میکنیم

وزارت دفاع امریکا : ناو جدید نیروی دریایی ارتش آمریکا بدون هیج مشکلی از تنگه هرمز عبور کرد


دوستان اگر نجنبید سر سعید ملک پور بالای دار خواهد رفت , لطفا اطلاع رسانی کنید زمان کوتاه است

به گفته وکلای پرونده سعید  , این پرونده به اجرای احکام ارجاع شده و این یعنی یک خطر بزرگ و تهدید جان سعید . لطفا برای توقف این حکم تلاش کنید .







۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

نامه اى از زندان رجايى شهر کرج به پينک فلويد ٬ ترانه اى براى مردم آزاديخواه ايران بسازيد

کمپين جهاني براي آزادي زندانيان سياسي

اين کمپين بنا به درخواست زندانيان سياسي از گرايشات سياسي مختلف٬ و بنا به تماس مستقیمی که با مينا احدي گرفته اند٬ براي جلب توجه افکار عمومي بين المللي به موقعيت زندانيان سياسي و براي آزادي همه آنها صرف نظر از هر عقیده و مرامی اعلام ميشود. آمار زندانيان سياسي در ايران صدها نفر است. ما تا کنون اسامي ششصد نفر از اين زندانيان را در اختيار داريم. رهبران کارگري٬ دانشجويان معترض٬ وبلاگ نويسان٬ وکلا٬ فعالين سياسي و جواناني که در اعتراضات ميليوني سال ۱٣۸۸دستگير و زنداني شده اند. تعدادي از اين زندانيان را خطر اجراي حکم اعدام تهديد ميکند. امروز همه اين اسراي در بند انتظار دارند که ما متحدانه براي آزادي همه آنها تلاشي متمرکز و بين المللي را در دستور بگذاريم. زندانيان معتقدند که بهتر است همه سازمانها و نهادهاي مخالف اعدام و خواهان آزادي زندانيان سياسي دست به دست هم داده و براي جلب توجه افکار عمومي بين المللي به وضع وخيم زندانها در ايران و براي آزادي همه زندانيان سياسي يک کار متحدانه انجام دهند.
اين کمپين با پخش يک پيام از داخل زندان ٬ پيامي خطاب به پينک فلويد رسما آغاز ميشود:

راجر عزيز!
در طول تاريخ همواره کساني قصد داشته اند٬ ديوارهايي بنا کنند درمقابل انسانهاي آزاده و با شرافت که دغدغه اي جز آزادي٬ عدالت و صلح نداشته اند. ديواري که آجرهايش را خودخواهي٬ خودکامگي استثمار و بي عدالتي تشکيل ميداده است. من براي تو از درد و وحشت مينويسم. از زنداني به وسعت ايران که مردمانش در غل و زنجير فاشيسم قرار دارند. مردمي که حق زندگي حق انتخاب٬ آزاديهاي فردي و اجتماعي و حق جستجوي شادماني از آنها سلب شده است. من در حالي اين نامه براي تو مينويسم که ديوارهاي بلند و سرد زندان مرا احاطه کرده است.
راجر عزيز!
جنبش آزاديخواهي و دمکراسي خواهي ملت ايران بيش از هر زمان ديگر نيازمند پشتيباني و حمايت انسانهاي آزاده و هنرمندان مسئول و مبتکري چون شما است از شما بعنوان هنرمندي شهير و تاثير گذار درسطح جهان تقاضا دارم ترانه اي براي مردان و زنان ايران که براي رهايي بپا خاسته اند٬ بسراييد تا هم باعث دلگرمي آنان شود و هم وجدانهاي بيدار از وضعيت دشوار و سختي که آنها در آن بسر ميبرند آگاه گردند. اين متن را با الهام از" آلبوم د-وال" نوشته ام آلبومي که اشعار و ترانه هايش روزگار نوجواني و جواني بخشي از زندگي من بود. همواره دوستم بود. همواره دوستت داشتم و براي تو و گروه پينک فلويد احترام زيادي قائل بوده ام. .. به اميد روزي که ديوارها فرو ريزد و زنجيرهاي جهل و خودکامگي گسسته گردد.
به اميد روزي که ما گيلاسهاي خود را بلند کنيم و فرياد آزادي سر دهيم.
با بهترين آرزوها براي تو
از زندان رجايي شهر کرج

این اولين پيام براي کمپين آزادي زندانيان سياسي از زندان رجايي شهر کرج است. پيام صوتي انگليسي و فارسي اين متن در اختيار گروه پينک فلويد قرار ميگيرد.
اين يکي از پيامهايي است که زندانيان محبوس در سياهچالهاي جمهوري اسلامي از طريق اين کمپين به دنيا مخابره کرده اند.
ما کمپینی جهانی را برای آزادی زندانیان سیاسیی و علیه اعدام اعلام میکنیم و سعي خواهيم کرد پيام زندانيان سياسي و پيام محکومين به اعدام را به گوش جهانيان برسانيم و يک دوره از اعتراض و مبارزه عليه شکنجه، عليه اعدام و قتل عمد دولتي و عليه تحقير زندانيان سياسي به راه انداخته و فعالیت ها و پيامهاي همبستگي بين المللي را به گوش زندانيان برسانيم.
اگر امروز نگاهها به ايران جلب شده و تحريم اقتصادي و خطر جنگ بر مردم سنگيني ميکند٬ بايد به دنيا اعلام کرد که راه اعتراض به جنايات و وحشيگريهاي حکومت اسلامي بايکوت سياسي حکومت، بستن سفارتخانه هاي این رژیم و دفاع از مبارزات برحق مردم ايران براي آزادی زندانیان سیاسی و سرنگوني اين حکومت جنايتکار است.
همگان را و بویژه کلیه نهادهای مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی و علیه اعدام را، به يک مبارزه همبسته و متحدانه براي رساندن صداي اعتراض زندانيان سياسي به گوش جهانيان و دفاع از آزادي زندانيان سياسي و علیه اعدام فرامیخوانیم.
منبع : سایت آزادی بیان
کمپين بين المللى براى آزادى زندانيان سياسى
۷ فوريه ۲۰۱۲

۱۳۹۰ بهمن ۲۵, سه‌شنبه

حاج آقا چی شده ؟! هیچی ک... کش ها از سهم بیت رهبری هیچی به من ندادن منم قهر کردم !



دوستان این هشدار را جدی بگیرید ! در صدور دعوتنامه دقت کنید

دوستان عزیز بالاترینی در حال حاضر حدود یک ساعتی هست که مزدوران سایبری در فضای بالاترین قصد اخلال و عدم دست رسی کاربران مبارز به اخبار تظاهرات 25 بهمن را دارند . لذا با توجه به این شرایط از شما مسرانه تقاضا دارم در صدور دعوت نامه برای زمینه سازی در ورود اعضای جدید به محیط بالاترین نهایت دقت را در نظر داشته باشید . از شما ممنونم

۱۳۹۰ بهمن ۲۴, دوشنبه

چرا ما فداییان وطن نباشیم ؟

یاد صحبتهای محمد مختاری افتادم , اخرین حرفهایی که سر سفره با خانواده اش می زد , محمد خیلی شفاف به مادرش می گوید شاید این آخرین نهار من باشد , چرا که خود را آماده فدا شدن کرده بود , محمد به خاطر آزادی رفت , همان چیزی که ما فقط بر زبان می آوریم . پس بیاییم فدایی آزادی شویم .


وقتی علی کریمی قهرمانانه از تحریم انتخابات حمایت می کند

داستان از این قرار است که یک بوق چی برگه حمایت از کاندیداهای مجلس را برای امضاء و حمایت پیش علی کریمی می برد او با تندی خاصی برگه را کنار می زند واز امضاء آن خودداری می کند و اینگونه حمایت خود را از تحریم انتخابات اعلا م می کند . با مردم بودن و در کنار مردم بودن همواره یکی از خصوصیات بارز این قهرمان ملی ماست . لازم به توضیح است که بعضی از بازیکنان بی اعتنا به مسائل جاری کشور این برگه را امضا کرده بودند .


۱۳۹۰ بهمن ۲۳, یکشنبه

اکنون زمان اتحاد است , همه با هم برمی خیزیم 25 بهمن خروش آزادی خواهان

خطاب من به  آنهایی است که در این روزهای حساس به دنبال ایجاد شکاف و چند دستگی هستند , اکنون زمان اتحاد است . سلطنت طلب و اصلاح طلب و چپ و راست ملی مذهبی هم ندارد 25 بهمن فراتر از این حرفهاست . اگاه باشید که پشت حاکمیت از اتحاد شما خواهد لرزید . چشم محمد و صانع به من و تو است .





آقازاده چه کاره ان ؟ - بیست و دو بهمن که میشه چوب میگیره زیر پرچم !



۱۳۹۰ بهمن ۲۲, شنبه

دروغ پردازی صدا و سیما رژیم در رابطه با راهپیمایی ۲۲ بهمن

1-همه جای استان گلستان برف شدید آمده است ولی اخبار شبکه ۲ تظاهراتی را نشآ ن میدهد که یک روز کاملا آفتابی است!!!
2-در شبکه 3برنامه راهپیمایی روبروی دانشگاه شریف بود به یارو گفت نظرت راجع به حضور پرشور مردم چیه؟گفت خیلی عالیه مارو از کرمانشاه آوردن اینجا تا مشت محکمی به دهن استکبار بزنیم گزارشگر لکنت زبون گرفته بود


از ساندیس و ایرانسل که بگذریم می رسیم به عملیات ژانگولر البته فکر کنم به جای ساندیس ردبول زده طرف



۱۳۹۰ بهمن ۱۸, سه‌شنبه

فیلتر کلمات 25 بهمن 90 در تمامی جست و جوگرها... بار دیگر رژیم ترس خود را نسبت به جنبش سبز نشان داد

مرگ بر رژیم ولایت فقیه


یک پیشنهاد سازنده برای چهارشنبه سوزی در مورد نهضت امام مقوایی

فامیل دور : پیشهناد میشود در راستای ادامه لرزاندن ستون های رژیم با موضوع امام مقوایی , چهار شنبه سوری امسال را با امام سوزی برگزار کنیم . برای تهیه امام لازم کافی ست یک هفته قبل از چهارشنبه سوری از بقال محل درخواست کنید بعد از خالی کردن اجناس از داخل امام , آن را به جای دور انداختن به شما تحویل نماید , پس تا می توانید در خانه امام ذخیره کنید که در روز موعود با کمبود امام مواجه نشوید . ممنون از توجه شما

مرگ بر رژیم ولایت فقیه


۱۳۹۰ بهمن ۱۷, دوشنبه

امید عزیزی یک جوانِ ۳۳ سالهٔ سالم تا روز ۲۵ خرداد ۸۸ , امید عزیزی یک جوانِ ۳۵ سالهٔ معلولِ قطع نخاع اکنون

پدر امید عزیزی می‌گوید «ما از نیروی انتظامی بار‌ها به دادگاه شکایت کرده‌ایم که وقتی اینقدر این جوان را با باتوم زده‌اید که گوشه خیابان ...مثل مرده افتاده اگر می‌خواستید فرار نکند لااقل تیر به پایش می‌زدید چرا به سر او شلیک کردید؟» چرا امید عزیزی باید تا آخر عمر روی صندلی چرخدار زندگی کند؟ مگر امید عزیزی چه می‌خواست؟ 

                       
               

مرگ بر رژیم ولایت فقیه     

تغییر تیپ و قیافه سفیر سوریه در ایران برای دل ربایی و سرکیسه کردن رژیم

فامیل دور :  این مزدور به خوبی می داند که برای جلب نظر سردمداران رژیم ولایت فقیه باید خود را به شمایل اسلام گرایان تند رو خاورمیانه درآورد تا پول بیشتری از کیسه ملت ایران صرف وحشی گری اسد در سوریه شود .


                                                         حامد حسن در سال 1387




                                                              حامد حسن در سال 1390


مرگ بر رژیم ولایت فقیه .

۱۳۹۰ بهمن ۱۵, شنبه

حامد يازرلو، دانشجوي زنداني پس از سه سال در آغوش مادر

زنده باد حامد , اما مبارزه ما تا آزادی تمامی زندانیان سیاسی و نابودی رژیم ولایت فقیه ادامه دارد .

از کوتاه نوشت های فامیل دور

۱۳۹۰ بهمن ۱۴, جمعه

ادعای خمینی در بهمن 57 و تفاسیر این سخنان در این روزهای فلاکت بار

به نقل از فامیل دور :  نه آب را مجانی می کنیم و نه برق و اتوبوس را , اصلا هیچ چیز مجانی نداریم , جنگ برای شما فراهم می کنیم , همه مخالفان را اعدام می کنیم , به دخترهای جوان در زندان تجاوز می کنیم , دلخوش به این مقدار نباشید , تمام ثروت این مملکت را بالا می کشیم , دزد و قاتل پرورش می دهیم , سپاه را درست می کنیم که خون مردم را در شیشه کنند , باز هم دلخوش به این مقدار نباشید,  دانشجویان را لت و پار میکنیم , مکانی به اسم کهریزک درست میکنیم که در آنجا به پسران جوان با بطری تجاوز کنند , به اسم اسلام و پاسداری از ارزشهای اسلامی به مسیحی ها و بهائیان ظلم خواهیم کرد , همه را بازداشت میکنیم , از دانشگاه اخراج میکنیم , به انها به عنوان شهروند درجه چندم نگاه میکنیم , فرهنگ و تمدن این خاک را به اسم اسلام بی ارزش می کنیم , آثار را نابود می کنیم , اسامی شاهان را از کتابهای مدارس پاک می کنیم , فقر و نکبت و بدبختی را اشاعه می دهیم , جوانان را در خیابان به گلوله می بندیم , فرهیختگان و اندیشمندان و دانشجویان را به بند می کشیم , شخصی به اسم صلواتی را بر مسند قضا می گذازیم تا مثل نقل و نبات احکام اعدام صادر کند , در یک کلام مملکت را به گا می دهیم لاکن گرچه درنهایت خودمان هم مقوایی می شویم ...

۱۳۹۰ بهمن ۱۲, چهارشنبه